Lovely Milk from New Zealand

Assalamualaikum semua

Semalam prof temankan roomate g cari barang kat Tesco Extra Shah Alam
Niat dihati xde nak beli ape pun
Cik Roomate nak beli Air Mineral, Biskut, Strepsils 
Sebab die tgh xsihat skang...musim demam kot

Terasa macam dah lama sangat x minum susu goodday
Last pun tahun lepas berbulan2 yang lalu
Macam nak beli susu goodday tu
Tapi kewangan macam xbape nak cantik sgt

Lalu plak depan kawasan air
Ish!!!! Goodday ku

Xde rezeki...xpe
Mungkin lain kali

Tapi,
Tiba2 ternampak susu ni

 Did someone see the NEW ZEALAND words there?

Ahaa!!! tanpa berfikir panjang...terus capai satu

Tau kenape berlagak sangat nak beli susu ni? padahal nak Goodday tadi kan?

Iye! disebabkan ade perkataan New Zealand tu lah prof beli

Konon2 nak rase lettew

Hahaha...I love milk. Chocolate and pure milk are only my fav

Kenapa sebelum ni xperasan eh susu ni...dah lama ada dipasaran ke?

Betul ketinggalan prof ni. Tidak adil!!!!!

Err...harga susu ni sekotak RM 5.49 (murah/mahal?)

Kebetulan dalam poket ade RM 6
Tu yang sanggup beli. Ish!

It taste the same as Dutch Lady Fresh Milk...exactly. 

So yummy!

Must try =)



With Love, xoxo