Wednesday, August 15, 2012

Persiapan raya 2012

Assalamualaikum, blogger dan reader semua

macamne hari2 terakhir ramadhan u guys?

Harini prof last mengaja tuk ramadhan ni...then cuti seminggu  and will be continued after raya (27 August 2012), insyaallah

Klas sains harini xramai yang attended sebab harini last klas, sekolah pun dah stat cuti.Settle kelas tadi dalam jam 530pm, prof terus gerak balik rumah...solat asar, pastu terus gerak g cari barang adik2. Destinasi pertama kitorang g berbuka puasa dulu kat kedai makan area Giant, Nilai.

Then, singgah Giant jap cari baju adik2...murah jgak. alhamdulillah, dapat jugak belikan adik2 beberapa pasang baju baru.

Insyaallah, ade kesempatan waktu esok nak cari kasut dan selipar diorg plak. Janji diorg happy dalam kesederhanaan...xpelah. Prof reuse balik ape yang pernah ade sebelum ni, cume haritu ade sepasang baju Kak Noor/Kak Mas belanja...n baju yang aisyah bagi kain haritu. cukup lah.

Yang kecik2 dah settle...tinggal 2 orang yang besar xsettle lagi. insyaallah esok g settle kan diorg berdua...

Alhamdulillah, syukur...prof sangat berterima kasih pada semua yang sudi berkongsi rezeki dengan prof dan adik2 dan memeriahkan lagi ramadhan/syawal 2012 ni.


1 comment:

muncitzzz =) said...

yeay...semoga raya tahun ni...ceria2 taw..hehe..nak makan kuih raya iqu..hehe