Lemang Daun Tebu

Assalamualaikum, blogger terhebat sekalian

Ahad lalu, prof dah kepenatan berjalan raya...masa untuk rehatkan diri dengan adik2 kat rumah. 

Dapat kol dari Kak Han, nak datang rumah n makan dengan kitorang...ada bawak rendang ngan lemang daun tebu, dibawa khas dari terengganu.

LEMANG DAUN TEBU??????

Xpernah makan pun

Korang???? Tau ke macamne rupa lemang tu?

Inilah rupa Lemang Daub Tebu bersama rendang ayam =)

Adik2 with Kak Han

Lemang tu sedap...ade bau tebu sikit. Kat sini memang prof xpernah tau ade benda ni...kalau nak kene g terengganu la. Nanti 21 September, Kak Han nak g sane lagi...nak kirim sikit la. ehemmmmm!!! Boleh kan???


With Love, xoxo