Pertunangan PokCek dan Shanti + dessert at Tuna

Salam


Selama bercuti kat Pulau Perhentian, macam2 prof sempat alami...n baru2 aritu salah sorang staff Seahorse Diver, Pok Cek bertunang ngan orang kampung situ jugak (Shanti).










Sweet kan pasangan diorg ni...Pokcek, 23 n Shanti, 18. Tarikh pernikahan belum ditetapkan lagi...tapi, awal2 lagi prof dah pesan kat diorg kalau agak2 nak nikah tu nnt gtau prof. huhuhu...


Same day with hari pertunangan diorg ni, Nadya n prof sempat gak g jalan2 cari makan...semalamnye g makan kat Tuna Bay, n seriously marvellous gile makanan kat sane...so, kitorang pun g lagi tapi timing nye petang2 sket. kitorang amik desssert. Memang superb!!


Creme Brulee

Lemon Tart




Sekian sahaja untuk kali ini...sebab blom dtg idea nak membebel panjang2. g cari kat celah2 tv kot die nyorok..hohohohoholiao


Love, xoxo